HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Lauda de sine :D

♥ Inaugurez in seara asta categoria „Lauda-m-as si n-am cui, / Lauda-m-as blogului” =)), adica va voi arata ce carti mi-am mai luat saptamana asta, daca tot am vazut ca asa obisnuieste lumea prin blogosfera iubitoare de lectura. De fapt, am mai mult decat acest motiv: sunt absolut in delir de fericire ca am primit o carte pe care o asteptam si mi-o doream cu adevarat de vreo doua luni.

♥ E vorba de …(bataie prelungita de tobe!)… „City of Fallen Angels„, volumul 4 din seria „The Mortal Instruments„, de Cassandra Clare. Am tot asteptat eu intr-o parere si m-am rugat la toti sfintii pe care ii cunosc sa publice Editura Leda continuarea seriei amintite in toamna asta, dar na!, o fata are totusi rabdarea limitata😀. In consecinta, mi-am comandat toata seria aparuta pana acum in strainatate si m-am hotarat eroic s-o citesc in engleza.😀

Totusi, delirul meu de bucurie s-a transformat curand in delirul meu de frustrare😀. Eh, se mai intampla si dintr-astea! Onor furnizorul mi-a trimis doar volumul 4, despre celelalte 3 inca nu am nicio veste. De ce frustrare? Pai nu poti citi volumul 4, daca tu inca nu ai citit volumul 3, pentru ca Leda inca nu l-a publicat in romana! (~x( – aici eram eu smulgandu-mi parul de frustrare) Ce sa zic, al naibii horoscopul meu pe ziua de azi! =)) Deci, acum imi rod unghiile asteptand raspuns cat mai rapid de la furnizor. Asta, daca nu se hotaraste sa-mi raspunda abia luni, iar eu, pana atunci, sa fac icter si diabet de nerabdare =)).

LATE EDIT: N-am facut nici icter, nici diabet, ca mi-au raspuns foarte prompt in dimineata asta si mi-au zis ca trimit unitatile comandate in pachete diferite, pentru ca au furnizori diferiti pentru ele si nu doresc sa intarzie comanda in totalitate, deci trimit cartile mai departe cat de repede le primesc si ei. Mi se pare foarte dragut din partea lor sa aiba atata grija fata de clienti, ca sa nu le intarzie nejustificat comenzile. Deci, gata, m-am calmat.😀


Mai jos se afla imagini cu celelalte carti pe care le-am achizitionat saptamana asta. Iar cand ziceam eu aseara ca mai am un pic si ma paste falimentul, cred ca aveam mare dreptate =)).

♥ Incep cu una din bucuriile care-mi atenueaza consistent frustrarea anterior amintita.😀 E vorba de „Palatul de la Miazanoapte„, de Carlos Ruiz Zafon, aparuta la Editura POLIROM, pe care sunt hotarata s-o citesc in week-end-ul asta cu orice pret😀. Langa ea e o imagine cu colectia mea de carti de Carlos Ruiz Zafon, autor care continua sa fie pentru mine o revelatie.

♥ Continui nestingherita cu cartile autoarei mele preferate: Jane Austen, intr-o editie care ma incanta, aparuta la Editura Adevarul. Copertele astea vintage colorate ca niste acadele imi inspira asa un dor de vacanta de vara, de verdeata si de Anglia, de nu pot exprima in cuvinte!

♥ Cotoarele chic numerotate si colorate sunt de asemenea pe placul meu: „Ratiune si simtire„, „Parcul Mansfield„, „Mandrie si prejudecata„, „Persuasiune. Manastirea Northanger” si „Emma” (de la dreapta la stanga :D).

♥Totodata, de la Editura Adevarul am luat si „Divina Comedie„, de Dante Alighieri, ca sa nu uitam de clasicii literaturii universale, care trebuie cititi si recititi cu orice ocazie🙂.

♥ Editura Nemira a avut o oferta imbatabila week-end-ul trecut, iar eu pur si simplu nu am putut sa nu cumpar / completez doua serii incepute de ei: cea a lui Pittacus Lore, cuprinzand titlurile „Eu sunt numarul patru” si „Puterea celor sase„, si cea a lui Naomi Novik, cuprinzand titlurile „Dragonul Majestatii Sale” si „Tronul de Jad” (pe asta il aveam deja de vreo luna)😀.

♥Vorbind drept, fix acum mi s-a parut si mie ca ar trebui sa-mi completez biblioteca si cu niste titluri pe care Editura POLIROM le-a republicat sau le-a publicat abia acum, in format paperback, si pe care nu le aveam, iar pe unele nici nu le-am citit inca. Deci, am continuat achizitiile cu titluri precum: „Aleph„, de Jorge Luis Borges, „Sotron„, de Julio Cortazar, „Ouale fatale. Diavoliada„, de Mihail Bulgakov, „Exuvii„, de Simona Popescu si „Confesiunile unui tanar romancier„, de Umberto Eco. Dupa cum puteti constata, carti una si una😀.

♥ Normal ca nu-mi pare rau niciun minut ca le-am cumparat si abia astept sa am un pic de timp liber ca sa ma apuc sa le citesc, dar vedeti de asemenea cum drumul spre falimentul meu este pavat cu carti frumoase si interesante =)).

♥ Daca credeati ca m-am oprit aici, atunci va inselati😀. Mai am o serie de achizitii, de data aceasta de pe Elefant.ro.😀 Cand dai peste reduceri de 40% – 60%, pur si simplu nu faci nazuri, ci cumperi😀. Si astfel am intrat in posesia urmatoarelor titluri: „Grimus„, de Salman Rushdie (Editura POLIROM), „Ingerul noptii„, de Becca Fitzpatrick (Editura Litera) si „Gramatica fanteziei„, de Giovanni Rodari (Editura Humanitas).🙂

♥ Apoi un anticariat mi-a oferit ocazia sa cumpar si primul volum al seriei „Dark Hunter„, de Sherrilyn Kenyon, intitulat „Fantasy Lover„. Cum am citit o gramada de pareri bune despre serie, mi-am zis ca nu trebuie ratata ocazia.

♥ Acum mai bine de o luna de zile am castigat la unul dintre concursurile de pe Blog-ul fanului science fiction cartea „Menajeria lui Jamrach„, de Carol Birch, aparuta la Editura ALL, iar saptamana asta in sfarsit am primit-o, spre bucuria mea, care credeam ca s-a ratacit pe drum😀.

♥ Fiindca nu puteam totusi sa inchei fara a aminti despre una dintre editurile mele preferate, mai ales ca la sfarsitul saptamanii trecute ne-a imbiat pe toti cu o oferta de Halloween de ne-a lasat gura apa si buzunarul gol, la sfarsit va arat si spun ce mi-am mai luat de la Editura Leda:
• seria „Sange albastru”, de Melissa de la Cruz (volumele „Sange albastru” si „Bal mascat„),
• seria „Cantecele serafimului”, de Anne Rice (volumele „Vremea Ingerului” si „Dragostea si Raul„) si
volumul 7 al seriei „Jurnalele Vampirilor”, de L. J. Smith, intitulat „Intoarcerea: Miez de noapte„.

♥ Cu acest final apoteotic =)), acum ca m-am laudat destul😀, va las sa va ganditi la ce carti ati mai citit si cumparat voi in ultima vreme, poate, poate, macar de ciuda😀, imi spuneti si mie despre ele.
Va doresc insa la absolut toti spor la citit si sa aveti destui bani ca sa va cumparati ce carti doriti!

Noiembrie 4, 2011 - Posted by | Cartile mele noi, The rest is... not silence | , , , , , , , , , , , , , , , , ,

7 comentarii »

  1. Wow cate carti :X Foarte tare.

    Comentariu de Alecsa All | Noiembrie 7, 2011 | Răspunde

  2. MAMA!!! Cate carti!! Felicitari!

    Comentariu de RRoxana | Noiembrie 7, 2011 | Răspunde

    • multumesc.🙂 acum urmeaza sa am timpul necesar sa le citesc😀

      Comentariu de sandybook | Noiembrie 7, 2011 | Răspunde

  3. Am o intrebare care ma macina de cateva…ore😀 :)).mai am pe putin jumatate din cartea „Orasul de sticla„ si ma intreb ce am sa fac dupa ce o termin😐 Sunt complet distrusa😦 nu ai idee de unde as putea-o comanda pe a patra?(chiar si in varianta originala,in limba engleza)
    Si plus de asta am cautat-o i limba romana si pe internet si nu am gasit-o😦
    Astept raspuns cat mai repede posibil.Ard de nerabdare😡 :)) :-*

    Comentariu de Teodora | Noiembrie 26, 2012 | Răspunde

    • Te cred, sincer, pentru ca am fost in aceeasi situatie ca tine.🙂 Volumul 4 (City of Fallen Angels) inca nu a fost tradus in limba romana. Dar daca esti dispusa sa citesti in limba engleza, sa stii ca ai disponibil si volumul 5 (City of Lost Souls). Le poti cumpara pe amandoua, de pe http://www.thebookdepository.com, un site foarte serios, care comercializeaza carti in toata lumea, fara a percepe taxe de expediere (ceea ce este o adevarata fericire pentru buzunarul oricui, as putea spune), dar trebuie sa detii un card VISA ori Mastercard, ca altfel nu poti cumpara. daca nu nimeresti situl, vezi ca pe marginea din dreapta a blogului meu ai un link direct.🙂 Cartile vin in aproximativ doua saptamani si sa stii ca ambele volume sunt excelente, merita toti banii si o sa te lase in starea mea actuala, in care ma rog cu infrigurare sa vina 2014, cand va aparea ultimul volum al seriei, al 6-lea (City of Heavenly Fire).🙂 Lectura placuta si mult noroc.🙂

      Comentariu de sandybook | Noiembrie 26, 2012 | Răspunde

      • Multumesc foarte mult :*:*:*deabea astep.cred ca sunt cartile mele preferate.nu cred,SIGUR:)) adica am inceput sa-mi conturez personalitatea ,modul de a ma uita la anumite lucruri ,si inclusiv modul de a trai din cauza lor.am invatat ca simplitatea este cel mai complex lucru din cauza Clarissei ceea ce este pentru mine o schimbare radicala (nu ma mai machez asa de tare ..in fine :d ) este ceva ce ma atrage la cartile acestea.😕 pe tine nu?🙂
        Multumesc inca o data :*:*

        Comentariu de Teodora | Decembrie 1, 2012

      • Ma bucur ca aceste carti au un efect benefic asupra ta, ca te simti mai bine in pielea ta si ca te-au schimbat in bine. Eu am trecut de varsta adolescentei😀 … cam de mult, dar, sincer, tot imi place la nebunie seria asta. Tocmai pentru ca are ceva special: o lume bine articulata, personaje care pot reprezenta exemple, valori morale care sunt promovate si aparate. Nu stiu. Poate ca exagerez eu, dar na, chiar imi place. Si abia astept ultimul volum al seriei si, bineinteles, filmul de la anul. Daca asteptarea ti se va parea ingrozitor de indelungata atunci cand vei fi terminat si volumul 5 de citit, iti recomand sa citesti cealalta serie a Cassandrei Clare, care este plasata tot in lumea vanatorilor de umbre, „Dispozitive Infernale”. Este povestea stramosilor personajelor din seria „Instrumente Mortale” si este plasata in perioada victoriana. Si aceea este absolut superba. >:D< Spor la citit!

        Comentariu de sandybook | Decembrie 1, 2012


Lasă un răspuns

