HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Lauda de sine… revine

 

Mda.😀 Am dat in damblaua versificarii, de atata bucurie si lauda de sine =)). Pur si simplu imi era imposibil sa nu revin asupra postarii de vineri si sa va spun ca ieri am primit si restul comenzii de la The Book Depository, adica pachetul cu primele trei volume ale seriei „The Mortal Instruments” („City of Bones„, „City of Ashes” si „City of Glass„), de Cassandra Clare, in engleza. In imaginile de mai jos le puteti admira in toata splendoarea lor😀. Acum pot sa ma apuc linistita de citit, volumele 3 si 4 („City of Fallen Angels„).

Mai am totusi o nemultumire: DE CE N-ARE ZIUA 48 DE ORE? Poate asa as avea si eu timp sa citesc mai mult sau macar cate putin in fiecare zi! E frustrant sa ai un teanc imens de carti pe noptiera, care sa te imbie, iar tu sa te omori facand altceva! Nu din proprie initiativa, evident. Cand tot ce-ti doresti este sa te asezi in varful patului, cu o cana de ceai sau de cafea la indemana si sa nu te mai deranjeze nimeni de la citit macar vreo doua saptamani!

Evident, incep sa delirez =)). Iata si motivul bucuriei mele:

 

Noiembrie 9, 2011 - Posted by | Cartile mele noi | , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

