HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Noutati in biblioteca mea

In decembrie 2011 si ianuarie 2012 am tot achizitionat carti pe care abia astept sa le citesc lunile acestea.😀 Avand parte de oferte mai mult decat tentante din partea editurilor si a librariilor online, mi-am zis ca pur si simplu nu pot rata asa ceva😀.

Adevarul e ca nu mi le-as fi cumparat pe toate, daca biblioteca judeteana ar fi fost mai bine aprovizionata cu noutati, dar asta e situatia la noi: sunt bani pentru a le creste salariile parlamentarilor, pentru a face sali de fitness la Pocreaca de Vale, unde si-a-ntarcat dracul copiii si sali de sport pentru scoli care au doar 10 elevi, dar nu sunt bani pentru a achizitiona carti pentru biblioteci, pentru a face drumuri si canalizari in mediul rural si lista ar putea continua pana maine. Romania contrastelor, na, ce sa-i faci!? Nu bibliotecarii sunt de vina, nici cititorii, nici editorii. E o chestie de politica, precum tot „ce misca-n tara asta”.😀

Sa-i dam deci bataie cu lauda de sine, faza decembrie-ianuarie!😀

In decembrie am profitat de reducerea aniversara de 50% de la Editura All. Rezultatul il puteti vizualiza in imaginile urmatoare:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am reusit sa-mi iau si „Ingeri si demoni„, de Dan Brown, in engleza (asta e cartea din seria despre Robert Langdon care imi place cel mai mult), sa castig pe blogul MadalineiCapcana mortala„, de Charlaine Harris si, din cauza postei romane, dar cu bunavointa Madalinei, sa ma aleg pana la urma cu „Nici moarta, nici angajata”😀 (multumesc, Madalina!). Cu Revista Bravo am luat „Nu plange sub clar de luna„, de la Editura Polirom – cartea despre cenzura, iar cu reducere, de la Editura Corint Junior, cartea fara nume😀 si cea despre Valentin Letendre.

De la Editura Polirom, am mai achizitionat si ceva literatura romana contemporana, de asemenea, mi-am completat seria de romane scrise de Arturo Perez-Reverte, cu titlurile „Tabloul flamand” si „Pictor de razboi„, ramanand sa mai caut „Conspiratia din Sevilla” (pe care sper s-o primesc in cateva zile de la libraria online elefant.ro :D).

 

 

 

 

Tocmai din primele zile, luna ianuarie a fost bogata in carti. Am primit comanda de la Editura Nemira, care, in decembrie, a avut o oferta excelenta (numai 10 lei volumul) la o multime de titluri din genurile sf&f. Aventurile, misterul, mitologia, intrigile politiste sunt ingrediente literare la care pur si simplu nu pot rezista.😀 Iata si rezultatul:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Totusi, daca va inchipuiti ca asta a fost tot, va inselati. Mai avem, si inca multe😀. A trebuit ca libraria online elefant.ro sa inceapa o serie de oferte de nerefuzat. Astfel: au fost zilele cu oferte pentru cartile lui Umberto Eco (50%), apoi au fost reducerile la fictiune (cu 40%) si inca mai sunt reduceri😀. Asta inseamna ca inca nu am terminat achizitiile pe luna ianuarie.😀 Mai astept ceva carti saptamana viitoare.

In aceste conditii, mi-am completat biblioteca cu titlurile pe care inca nu le aveam din scrierile lui Umberto Eco, apoi cu volumul „Eseuri alese. Arta lecturii„, de Virginia Woolf si seriile „Abhorsen„, de Garth Nix (aveam deja „Lirael”) si „Fascinatie„, de Melissa Marr, aparute la Editura RAO ; „Tradari„, din seria „Altfel de ingeri„, de Lili St Crow, vol.6 din „Jurnalele vampirilor„, de L.J. Smith, „Eve„, de Anna Carey – acestea, de la Editura Leda; cu seria „Culorile dragostei„, de Kerstin Gier si volumul „Legaminte„, de Ally Condie, aparute la Editura Litera; titlurile „Apa pentru elefanti„, de Sara Gruen si „Cazul Jane Eyre„, de Jasper Fforde, aparute la Editura Humanitas; volumul „Steampunk, a doua revolutie„, de la Editura Millennium Books; romanul „Invitatia la vals„, de Mihail Drumes, aparut la Editura ART; volumele „Intriga matrimoniala„, de Jeffrey Eugenides, „Manuscris gasit intr-un buzunar„, de Julio Cortazar, „Biblioteca umbrelor„, de Mikkel Birkegaard, „Corespondenta integrala Mihai Eminescu – Veronica Micle„, aparute la Editura Polirom; „Epopeea lui Ghilgames” – Editura Gramar si volumul „Natura moarta„, de A.S. Byatt, de la Editura Nemira.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asadar, aceasta e „prada” mea din ultimele doua luni. Era cat pe ce sa uit sa pun la socoteala volumele 3,4,5 din seria „Cantec de gheata si foc„, de G.R.R. Martin, de la Editura Nemira, pe care le-am primit in dar de Craciun😀.

Sper ca si la voi a fost bogat „sezonul de iarna” al lecturilor si achizitiilor de carte😉. Oricum ar fi, va doresc si voua cat mai multe carti in biblioteca in acest an, dar mai ales cat mai multe lecturi interesante!😀

 

Ianuarie 22, 2012 - Posted by | Carti, Cartile mele noi, Noutati | , , , , , , , , , , , , ,

4 comentarii »

  1. Oh.. E rai.

    Comentariu de Celinica | Ianuarie 22, 2012 | Răspunde

    • Exact. Si eu sunt acolo! :)) >:)<

      Comentariu de sandybook | Ianuarie 22, 2012 | Răspunde

      • Vreau şi eu. Neapărat. Asta e, de acum organizez strângere de fonduri pentru biblioteca mea.

        Comentariu de Celinica | Ianuarie 22, 2012

  2. Wow O_O Is that real? Looks like heaven😀
    Daca am o cincime din toate acele carti este chiar mult.

    Comentariu de Niahara | Februarie 5, 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

