HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Enjoying my solitude

Ce sa spun, imi place linistea singuratatii, cu toata aura ei trista si poetica (asta nu are nicio legatura cu faptul ca m-am nascut in orasul lui Bacovia), de aceea savurez pacea pe care mi-o dau cateva ore de liniste in compania unei carti si a muzicii, cu un ceai negru sau o cafea alaturi, stand in varful patului sau in fotoliul meu preferat😀 .

Azi se intampla sa am un astfel de moment, iar o asemenea atmosfera cere o muzica pe masura, deci va invit sa savurati impreuna cu mine doua piese ale lui Yann Tiersen, care-mi sunt foarte dragi (when I’m in this particular mood😀 ): „J’y suis jamais allé” si „La Valse d’Amélie„, ambele aflate pe coloana sonora a filmului „Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain” (un film de exceptie, in opinia mea😀 ).

Enjoy (your solitude and the silence too)!😀

Cum solitudinea nu trebuie musai sa fie foarte trista, am gasit un remix excelent si inspirator al primei piese, pe care il postez in continuare😀 :

Aprilie 16, 2012 - Posted by | Music, Noutati, The rest is... not silence | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

