HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

To Jane Austen – with love

Nu am facut niciun secret pana acum din faptul ca Jane Austen este autoarea mea preferata (as aprecia ca sunt aproape predictibila in acest sens :D), asadar, cu siguranta voi mai scrie post-uri dedicate ei si romanelor sale si sper ca va va face placere sa le cititi.😀

Ceea ce m-a facut sa-mi indrept din nou interesul spre acest subiect este o foarte frumoasa melodie despre care am aflat si eu azi si care are un clip dedicat eroinelor create de Jane Austen. Piesa se intituleaza „Hallelujah„, este interpretata de Rufus Wainwright, versiunea originala ii apartine lui Leonard Cohen, dar cel/cea care a realizat clipul a facut o treaba excelenta, punand in valoare secvente din mai multe adaptari cinematografice si de televiziune ale romanelor lui Jane Austen.

Mai jos este clipul, care mie mi se pare emotionant.😀 Sper sa va placa si voua!

 

Si o glumita-statement.😉

Octombrie 15, 2012 - Posted by | Carti, Music, Noutati | , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

