HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Asemanare frapanta

Cand am vazut imaginea de promovare a viitorului serial CBS Golden Boy, avandu-l in distributie si pe actorul britanic Theo James, am observat o asemanare uimitoare cu o imagine mai veche care il reprezenta de conationalul sau, Printul William. Deci, am procedat la cautarea imaginii cu pricina, ca sa ma conving daca am sau nu dreptate.😀 Eu cred ca am, de aceea am pus mai jos o imagine demonstrativa.😀 Acum sa ne intelegem, nu spun ca sint gemeni, dar atitudinea, postura, ba chiar si privirea, partial, sunt asemanatoare. Voi ce parere aveti, seamana sau nu seamana?😀

TJ - PW

Ianuarie 10, 2013 - Posted by | Mad world, Noutati | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

