HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Keep calm & enjoy your addiction to Sherlock

Ziua a XIII-a

Sfatul meu din titlu este asumat. As putea paria ca 90% din cei care vizioneaza serialul Sherlock vor deveni dependenti de el. Eu imi recunosc adictia si chiar daca ar exista un program de tratare a acesteia, l-as ignora cu gratie.😀 ‘Cause I’m happily addicted. And not only to Sherlock, but to Benedict Cumberbatch‘s movies too.😀 (Revin la afirmatia mea de acum cateva zile, referitoare la cat de permisiva si pretabila este limba engleza la tot felul de constructii surprinzatoare de limbaj. Doamne, cat imi place chestia asta! :D)

tumblr_mb7qlra5xU1rfa3qoo1_500

Februarie 1, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

