HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Sherlock’s Fascinating Faces

A XXX-a zi

Azi s-au implinit 30 de zile de cand am inceput nebunia asta. (Doamne, suna de parca as fi la intrunirile unui grup de addicted people. =))))) Numai ca eu chiar nu vreau sa fiu tratata de aceasta adictie.)🙂 Cred ca nici eu nu eram sigura ca o sa apuc o luna de postari atat de constante.😀 Oricum, sunt mandra de mine.😀

Astazi s-a dat un mic razboi in mine privitor la ce ar merge postat. Pentru ca este totusi ceva festiv.🙂 Deoarece ieri va prezentam „fetele” lui Moriarty, cred ca merita si Sherlock macar o postare cu „fetele” lui (dar nu cu toate, doar asa, pe rand, cateva, ca sa poata fi savurate.)🙂

EnjoY, and watch Sherlock for it’s moments of pure fascination that it may inspire to everyone!🙂

tumblr_may0x8FYEA1r4gtxco3_500tumblr_may0x8FYEA1r4gtxco5_500tumblr_may0x8FYEA1r4gtxco6_500

In the end of this post I want to show you one of my top 3 favorite faces of Sherlock’s.

a definitely favourite

Februarie 18, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , ,

7 comentarii »

  1. 😄 Nu-ti pot spune cat de mult imi plac postarile tale si cu cate placere le astept in fiecare zi🙂

    Comentariu de Niahara | Februarie 18, 2013 | Răspunde

    • cata* pardon, nu stiu ce dumnezeu am scris!

      Comentariu de Niahara | Februarie 18, 2013 | Răspunde

    • Multumesc.😀 De obicei n-am feedback decat cu cate un like pe ici, pe colo.🙂

      Comentariu de sandybook | Februarie 18, 2013 | Răspunde

      • Am citit toate postarile, dar n-am comentat😄 Insa, imi plac la nebunie si promit sa comentez de acum incolo, mai ales ca postarile tale fac asteptarea mai usoara ( ahhh, vino odata toamna :)) )

        Comentariu de Niahara | Februarie 18, 2013

      • Multumesc. Esti o draguta.😀 Nu vreau sa te simti obligata sa comentezi, doar ma bucuram ca e cineva acolo care sa-mi confirme ca nu sunt singura care asteapta noul sezon cu disperare.😀 Totusi, daca iti va face placere sa comentezi, astept comentariile tale cu placere.😀 >:D<

        Comentariu de sandybook | Februarie 19, 2013

  2. http://bbcsherlockftw.tumblr.com/post/40004048117😀😀

    Comentariu de sorana | Februarie 19, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

