HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Fashion time: The Sher-look

Ziua a XXXII-a

Pentru azi am pregatit cateva propuneri vestimentare pentru fanii lui Sherlock, dar si pentru cei carora le place stilul personajului. 😀 

Personal m-am asigurat ca garderoba mea contine un palton negru Sherlock style si un fular pe masura, din pacate e negru, dar sper sa gasesc unul bleumarin inainte de sfarsitul iernii. 🙂 Compensez totusi acest neajuns prin nodul specific. 😀 La capitolul papuci, prefer bocancii mei cei zdraveni, insa, daca ocazia o cere, am si niste ghete elegante care se potrivesc stilului. 😀 (Cred ca unii dintre voi deja m-ati catalogat in randul celor incurabili. =)))) Nu ca n-ati avea dreptate. :)) La capitolul camasa violet (stiti voi, the purple shirt of sex ;)) iar stau prost, nu de alta, dar nu-mi place violetul/movul si nici nu sunt fan camasi. 😀 Na, cu totii avem slabiciunile noastre. 🙂 Slabiciunea mea vestimentara e tricoul: niciodata nu am indeajuns de multe si de diferite. =))))) Daca au inscriptii traznite, atunci le ador. 🙂 

Ar trebui totusi sa ma intorc la subiectul postarii. (Shame on me! Bad Smeagol! :D) Mai jos veti gasi trei variante feminine de look à la Sherlock si doua variante masculine. 😀 Sper ca va vor placea. 🙂

EnjoY, and watch Sherlock! You may learn something about the way to look ravishingly smart! 😀 😉

The Sherlook for HER:

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFlctRDlZb2pLUWFLZ0dPZWIzdlNVbWcAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFlRlSlU2UFpNUnhlSXh6X2lyTU9uZncAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQBQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFnpmMDdtcTAwUTBfaHVYUzNxMko5b0EAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ

 

TheSherlook for HIM:

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFmFDSE5Wa2UyUjRDd2pfSzR3dU1lV3cAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQsherlockian style

Februarie 20, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , , , , ,

3 comentarii »

  1. I need a purple shirt :))) Eu ador mov-ul, dar trebuie sa recunosc ca in toate articolele mele mov de vestimentatie nu se regaseste si o camasa. Va trebui sa rectific situatia 😄 La capitolul palton si fular stau bine insa :))

    Comentariu de Niahara | Februarie 20, 2013 | Răspunde

    • Cand porti paltonul, faci si tu faza aia cu gulerul? 😀

      Comentariu de sandybook | Februarie 21, 2013 | Răspunde

      • Din pacate n-am apucat sa incerc, intrucat n-am mai folosit paltonul dinainte de a incepe sa ma uit la Sherlock pentru ca a avut un mic incident cu vopsea de perete alba si l-am dat la curatat :)) Insa, am de gand sa fac faza respectiva cand il voi folosi din nou :))

        Comentariu de Niahara | Februarie 21, 2013


Lasă un răspuns

