HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

The Game of… Sherlocks

Ziua a XXXIII-a

Frankenstein_121038cActorii Jonny Lee Miller si Benedict Cumberbatch joaca, in seriale diferite (Elementary, respectiv Sherlock) acelasi personaj: evident, e vorba de Sherlock Holmes.🙂

Interesant este ca cei doi actori, daca nu ma insala memoria, in 2010 au impartit scena teatrului londonez, chiar cu un succes rasunator, jucand in adaptarea dramatica a romanului Frankenstein, al lui Mary Shelley. Ei au jucat, pe rand, atat rolul doctorului Frankenstein, cat si pe al monstrului antropomorf pe care acesta l-a creat in urma experimentelor sale nebunesti (dupa cum puteti vedea si in imaginile alaturate).😀

Benedict Cumberbatch and Jonny Lee Miller in FrankensteinAcum, impart din nou acelasi rol, doar ca povestile celor doi Sherlock Holmes din serialele amintite sunt destul de diferite. Daca ma intrebati pe mine, desi n-am urmarit inca niciun episod din Elementary, il prefer pe Cumberbatch in rolul lui Sherlock, dar cred ca asta era de asteptat.😀 Am citit ceva recenzii ale serialului facut de americani, plus ca am vorbit cu persoane care l-au vazut, iar parerile lor erau favorabile tot seriei britanice, in special datorita umorului specific, care este inimitabil. Desi ambii actori sunt britanici, cred ca „lipsa” lui Elementary este scriptul.🙂

Daca tot am lansat un soi de provocare prin titlu (si da, frankbunchchiar ma gandeam la The Game of Thrones cand l-am ales, in ideea ca si acolo e o lupta continua pentru suprematie, pentru putere),😉 acum o sa va lamuresc, in sfarsit😀, la ce ma refeream, daca veti binevoi sa observati cele doua imagini de mai jos. (Apropo, am spus sa OBSERVATI, nu doar sa priviti!😀 Stiti voi ce vreau sa zic prin asta. ;))

Is that Benedict's shirtIs that Jonny scarf

Ei, ce credeti, o fi vreo „conspiratie” a celor doi Sherlock sa se sustina unul pe altul… la nivel de statement vestimentar?😀 Cine cui i-a imprumutat din stilul sau? Cine s-a inspirat din garderoba celuilalt?😀

EnjoY, and watch Sherlock! You may find it more interesting, cunning, and catchy than Elementary!😉😀

Late edit: Fiindca am avut un feedback entuziast in ceea ce priveste piesa „Frankenstein„, in regia lui Danny Boyle, in care au jucat cei doi actori amintiti mai sus si care a fost pusa in scena la National Theatre din Londra, dedesubt gasiti un material care cuprinde imagini din spectacol si de la repetitii.😀 EnjoY! (pentru Niahara :))

Februarie 21, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , , , , , , , , ,

8 comentarii »

  1. Cu siguranta este mai interesant „Sherlock” decat „Elementary”😄 Nu ma asteptam sa aud ca cei doi au jucat impreuna in Frankenstein; cred ca ar fi fost interesant de vazut spectacolul.

    Comentariu de Niahara | Februarie 21, 2013 | Răspunde

    • Si eu cred acelasi lucru.😀 Am citit ca au fost chiar spectatori care au venit special sa vada spectacolul tocmai din Australia.😀 E ceva.

      Comentariu de sandybook | Februarie 21, 2013 | Răspunde

      • Mamaaaa!!! Din Australia, tocmai? Pfuai! Sigur nu le-a parut rau!

        Comentariu de Niahara | Februarie 22, 2013

      • Nici mie nu mi-ar fi parut, mai ales ca l-am mai vazut pe Cumberbatch jucand si in alte filme decat in Sherlock si este remarcabil. Stiu, s-ar putea sa par subiectiva, dar chiar este un actor foarte bun si foarte putin valorificat pana acum.😀 Si are o voce absolut fabuloasa.😉 Am niste inregistrari audio cu el citind sau recitand poezie.

        Comentariu de sandybook | Februarie 22, 2013

      • Si eu l-am vazut jucand in alte filme si mi-a placut foarte mult😄 De abia astept sa-l vad ca Smaug/Necromancer in The Desolation of Smaug😄 Iar vocea lui, este Oh Doamne!!! Cred ca singurul actor a carui voce imi place la fel de mult ca a lui Cumberbatch este Alan Rickman.
        Ce poezii XD? M-ai facut curioasa!

        Comentariu de Niahara | Februarie 22, 2013

      • E vorba de poemul lui John Keats „Ode to a Nightingale”.😀 Si mai am o inregistrare cu el citind „Casanova”.

        In alta ordine de idei, si mie imi place foarte mult Alan Rickman.🙂

        Comentariu de sandybook | Februarie 22, 2013

  2. Wow! La cata energie si emotie se transmite din aceste clipuri, cred ca piesa a fost spectaculoasa. Thanks for sharing this!

    Comentariu de Niahara | Februarie 24, 2013 | Răspunde

    • cu mare drag!🙂

      si eu cred ca a fost spectaculoasa.😀

      Comentariu de sandybook | Februarie 24, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

