HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

SMAUGlock

Ziua a XXXIV-a

tumblr_mfaazkfs8u1qj7pdqo1_500Probabil ca stiti deja ca Benedict Cumberbatch si Martin Freeman, a.k.a. Sherlock si Watson, sunt colegi si pe platourile seriei The Hobbit, a lui Peter Jackson, Freeman jucandu-l chiar pe Bilbo Baggins, personajul principal al trilogiei, iar Cumberbatch jucandu-l pe dragonul Smaug si pe Necromant (cel care-l controleaza pe Smaug), mai exact, fiind personajul negativ.😀

Apropo de chestia asta, abia astept partea a doua a seriei, pentru a-l vedea pe Cumberbatch la treaba, caci in prima parte nu a aparut propriu-zis. Am inteles ca asa cum Andy Serkis a invatat sa-i dea viata lui Gollum/Smeagol🙂, asa si Cumberbatch ii va da „viata” dragonului Smaug. Bine, acum nu va asteptati sa-l auziti pe Smaug sasaind creepy dupa Precioussss, dar vreau sa vad „unduirile” lui Smaug.😀😉

Titlul postarii de azi este o creatie a unui fan, probabil acelasi care a creat si imaginea de alaturi, si consta intr-o fuziune intre Smaug si Sherlock, adica cele doua roluri ale lui Cumberbatch.🙂 Personal, mi-a placut ideea si am folosit-o si ca titlu.😀

EnjoY, and watch Sherlock! Maybe, you’ll see the great talent, and the acting resources Benedict Cumberbatch is in possesion of, and you’ll want to watch the other movies he has already starred in!🙂

Februarie 22, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , , , , , , , , , , , ,

3 comentarii »

  1. OMG! Creeepy😄 Arata mai mult cum mi-l imaginam eu pe Sauron in perioada dinainte de Ultima Alianta ( bine, minus coada si coarne ), dupa parerea mea, dar este o imagine foarte frumoasa. De abia astept sa vad „the battle of wits” dintre Bilbo si Smaug, a fost una dintre partile mele preferate din carte.

    Comentariu de Niahara | Februarie 23, 2013 | Răspunde

    • 😀 Orice ar urma sa puna Peter Jackson in urmatoarele doua parti ale seriei sunt convinsa ca va fi oricum numai banal nu, de aceea astept cu mare nerabdare si cu incredere urmatorul film din serie. Spre rusinea mea, desi se afla de cativa ani buni in lista mea scurta de titluri pe care vreau sa le citesc, inca nu m-am indeletnicit cu lecturarea Hobitului.🙂

      Comentariu de sandybook | Februarie 23, 2013 | Răspunde

      • Ouch :)) Parerea mea este ca daca vei citi acum cartea s-ar putea sa nu mai para atat de impresionanta, intrucat in film Peter Jackson s-a intrecut pe sine si a mai adaugat si o groaza de scene superbe din apendicele din Stapanul Inelelor. In lumina acelor scene, romanul pare oarecum prea „fairytale” desi eu il ador in continuare. Insa, dialogul dintre Smaug si Bilbo in carte a fost superb. De abia astept varianta sa cinematografica ( plus noile scene pe care le va adauga Peter Jackson ).

        Comentariu de Niahara | Februarie 23, 2013


Lasă un răspuns

