HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Obviously, I O(we) (yo)U… the best posts!

A L-a zi

tumblr_make0vBnZ01qjgngto1_500Ei, iata ca am ajuns cu bine la a 50-a zi.😀 Imi place. E rotund.🙂 Si, bineinteles, asta v-o datorez voua, celor care m-ati incurajat sa ma tin de cuvant citind postarile, comentand si apreciindu-le cu cate un „like”. Multumesc, ca sunteti aici! (Frate, incepe sa-mi semene a discurs de Oscar! Mama mai lipseste din el! =))))))

So, back to Sherlock! Postarea de azi are de-a face cu de-acum celebra replica a lui Moriarty, din ultimul episod al sezonului 2 (The Reichenbach Fall): I Owe you a fall! Ce sa spun, niciodata nu l-am urat pe Moriarty mai mult ca in episodul asta, totusi Andrew Scott este incredibil de credibil in rolul villain-lui (= ticalosului, netrebnicului, raului) superinteligent Moriarty.

Unde Sherlock e gheata, Moriarty e foc, unde Sherlock e angelic, Moriarty  e pur si simplu demonic.😀 Imi place teribil replica asta a lui Sherlock: I may be on the side of the angels – but don’t think for one second that I am one of them!

EnjoY, and watch Sherlock! You may learn how to deal with a clever enemy!😀

Martie 10, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , ,

2 comentarii »

  1. Se intampla ceva daca spun ca imi place de Moriarty? *runs and hides* Bine acest lucru se datoreaza lui Andrew Scott care joaca rolul vietii lui, dupa parerea mea, in acel episod. Pur si simplu acapareaza toata atentia. Iar replica lui „I owe you” inca ma seaca pentru ca am impresia ca acel „I O U” mai ascunde ceva ce nu a fost aratat in episodul 6.

    Replica lui Sherlock, insa, si modul in care a fost regizat momentul in care el spune acel lucru este de milioane. Cred ca am dat inapoi de cel putin trei ori pentru a revedea expresia lui cand spune acele cuvinte ( I’m crazy ^_^ ).

    Comentariu de Niahara | Martie 11, 2013 | Răspunde

    • Andrew Scott e prea bun in rolul lui, ca sa nu fie apreciat la justa lui valoare.😀 Imi plac la nebunie „fetele” lui. Are o incredibila mobilitate faciala si, astfel, este nemaipomenit de expresiv. La fel mi-a placut si in E3S1, respectiv E1S2, in partea aceea de la sfarsit de sezon 1 – inceput de sezon 2, cand are confruntarea cu Sherlock la piscina. Cred ca Andrew Scott ar putea sa se specializeze pe roluri de labili psihici, pentru ca este maestru.😀

      Comentariu de sandybook | Martie 11, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

