HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Merging Sherlocks: the Fridge Issue

A LI-a zi

Postarea de azi va fi cam scurta si, recunosc, cam pe fuga, din motive obiective, doar de mine stiute.😀 Fiindca la un moment dat am abordat si alte „puneri in scena” ale povestilor cu si despre Sherlock Holmes, iar aici ma refer la serialul Elementary, facut de americani, astazi vom ramane in aceeasi zona de interes, apeland la o paralela cu adaptarea cinematografica.

Imaginile de mai jos reprezinta un mic amestec intre serialul Sherlock si filmul Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011),🙂 al doilea din seria celor despre celebrul detectiv, care-i are in rolurile principale pe Robert Downey Jr. (Sherlock Holmes) si Jude Law (Dr. John Watson) si a carui intriga se petrece in epoca victoriana. Tema este o glumita preluata din serialul Sherlock, realizat de BBC, cu Benedict Cumberbatch si Martin Freeman in rolurile principale.

EnjoY, and watch Sherlock! You never know what you may find in your fridge!🙂

tumblr_m3pnyvSSNG1r3ftwpo1_250tumblr_m3pnyvSSNG1r3ftwpo2_250

 

 

 

 

tumblr_m3pnyvSSNG1r3ftwpo3_250tumblr_m3pnyvSSNG1r3ftwpo4_250

 

 

 

 

tumblr_m3pnyvSSNG1r3ftwpo5_250tumblr_m3pnyvSSNG1r3ftwpo6_250

Martie 11, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , , , , , , , , , , , ,

2 comentarii »

  1. :))) Trebuie sa recunosc ca filmul cu Robert Downey Jr. este pe lista mea de vizionari de cand a aparut si nici pana in ziua de azi nu l-am vazut :))

    Comentariu de Niahara | Martie 11, 2013 | Răspunde

    • Eu l-am vazut pe cel din 2009, la cinematograf.😀 A fost foarte fain, totusi, la un moment dat, la o scena care se petrecea la inaltime, a fost asa o intoarcere de camera, foarte faina de altfel, de mi-a venit sa vomit. =))))) Eu am rau de inaltime, deci faza aia m-a bantuit o vreme, iar faptul ca l-am vazut la cinematograf nu a ajutat deloc.😀

      Filmul din 2011 il am si eu in lista de urmarit, doar ca, la fel ca tine, nu am mai apucat sa reusesc.😀

      Comentariu de sandybook | Martie 11, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

