HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Sherlock 4!? OMG, It’s Christmas!

Ziua a LII-a

Dancing_Girl_in_white_pantsDa, ati citit foarte bine! (= aici sunt eu dansand nebuneste =) Situl Radio Times a anuntat astazi excelenta stire ca Benedict Cumberbatch si Martin Freeman au semnat un contract cu BBC1 prin care se angajeaza sa apara si in sezonul 4 al serialului Sherlock. Deeeeci, vom avea nu numai Sherlock 3 la toamna, ci si Sherlock 4 (candva, nu la toamna)!!!!😀

Informatia a fost furnizata de insusi Benedict Cumberbatch, care s-a aratat foarte bucuros sa se intoarca la rolul unicului si celui mai celebru Detectiv consultant din lume, a.k.a. Sherlock Holmes si chiar a afirmat ca i-ar placea ca serialul sa continue si dupa sezonul 4.😀 (Imi place baiatul asta, gandeste la fel ca mine! :D)tumblr_m8ubqkSOzM1r9si4a

Iata cateva dintre raspunsurile actorului la intrebarile puse de redactorii sitului amintit:

We’ve agreed to two more series but I could get into trouble for saying that.”

(Traducere: „Ne-am inteles sa aparem inca in doua sezoane, dar as putea avea probleme ca va spun acest lucru.„)

All I know at the moment is I’m doing these three [episodes of the upcoming series] and another three.

(Traducere: „Tot ce stiu in acest moment este ca le voi filma pe acestea trei [este vorba despre cele trei episoade ale sezonului 3] si inca trei.„)

jump-oIt just depends on Martin and I’s availability, how long we can keep it going. It depends on Steven’s ability. I’d love to keep it going.

(Traducere: „Pur si simplu, continuarea serialului depinde de cat de liberi / disponibili vom fi eu si Martin [Freeman, actorul care-l joaca pe Dr. Watson]. Depinde, de asemenea, si de abilitatile / inspiratia lui Steven [Moffat, unul din cei trei scenaristi si co-initiator al proiectului Sherlock. Este, de altfel si sotul lui Sue Vertue, producatorul serialului. :D]. Mi-ar placea foarte mult ca serialul sa continue.„)

tumblr_mbndaujzbt1ri9iaro6_r3_250tumblr_madiywQm5s1qkpeuro1_r1_250Intre timp, au inceput repetitiile pentru primul episod din sezonul 3, care va incepe sa fie filmat de lunea viitoare (18 martie). Ieri, actorii au avut o repetitie cu scenariul in fata.

In acest episod se va explica, in sfarsit, cum si-a inscenat moartea Sherlock. Acest subiect a fost aprins discutat de fani in ultimul an si jumatate, de cand s-a difuzat ultimul episod din sezonul 2.😀 Cumberbatch afirma ca noul sezon va fi „maret” („You are in for an absolute stonker. It’s going to be a treat!„), iar episodul 1, „teribil” („It’s a terrific episode„).😀

EnjoY, and watch Sherlock!😀 We may be lucky enough to watch at least 10 seasons! (in my best dreams, of course :D)

Happy_Sherlock_by_holodeck_shepard

Martie 12, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , , , , , , ,

10 comentarii »

  1. Ce Craciun? Craciunul e mic copil pe langa vestea aceasta! Cand am citit pe FB am inceput sa dansez prin casa =)) Mama isi facea deja socoteala cand o s-o coste factura la psihiatru :)) Dar, totusi, iti dai seama cat vom suferi la finalul sezonului 3? Avand ceritudinea faptului ca o sa existe si sezonul 4 este clar ca Steven Moffat va planui un final de-a dreptul frustrant pentru bietii fani!

    Comentariu de Niahara | Martie 13, 2013 | Răspunde

    • ce-ar fi fericirea fara suferinta?😀 =))))

      Comentariu de sandybook | Martie 13, 2013 | Răspunde

      • Suferinta crunta :)) Parca vad ca iar asteptam un an – doi ( desi serialul merita fiecare secunda de asteptare )😄

        Comentariu de Niahara | Martie 13, 2013

      • Ai dreptate, dar pana una-alta, eu ma interb cum o sa rezist pana la toamna cand o sa vedem, IN SFARSIT, sezonul 3.😀

        Cred ca o sa revad toate filmele lui Cumberbatch pana atunci si, poate, o sa le vad si pe-ale lui Freeman. =)))

        Comentariu de sandybook | Martie 13, 2013

      • Eu rezist cu Doctor Who si Castle momentan care imi iau gandul de la ideea ca suntem abia la inceputul primaverii. Vreau sa vad Parade’s End mi l-a recomandat cineva a zis ca e foarte tare. Ugh, asta imi aminteste ca mai sunt inca 8 luni si jumatate pana la Hobbitul >.> De ce apar toate chestiile ca lumea toamna si iarna?

        Comentariu de Niahara | Martie 13, 2013

      • Intr-adevar, Parade’s End e foarte, foarte fain. Eu iti recomand si Wreckers si Third Star. Amandoua sunt filme extrem de emotionante.🙂

        Si eu abia astept Hobbitul 2. Sunt fan al filmelor facute de Peter Jackson dupa cartile lui Tolkien.😀

        Apar toamna si iarna probabil pentru ca primavara si vara lumea are cu ce-si ocupa timpul pe-afara, cu prietenii, sa socializeze, sa mearga in vacante, iar cand se asaza pe la casele lor sa aiba cu ce sa se mai inveseleasca in lunile astea reci si posomorate.😀

        Comentariu de sandybook | Martie 13, 2013

    • Third Star ma asteapta de cateva saptamani pe calculator, dar nu am apucat sa il vad. De Wreckers nu am auzit, dar il voi cauta daca mi-ai zis de el.

      Si eu🙂 Cred ca Peter Jackson are un fler aparte pentru ecranizarea cartilor lui Tolkien ( si eu sunt cusurgie rau de tot la capitolul acesta pentru ca este autorul meu de suflet ). Stie exact ce sa puna si ce sa scoata ca sa evidentieze frumos povestea si sa atraga. Bine, a mai adaugat el si niste lucruri care logic luand-o erau imposibile, dar asta e Hollywood😄 Oricum eu sunt super incantata de filmele lui.

      Probabil ai dreptate. Plus ca am impresia ca cel putin in privinta Hobbitului Peter Jackson a vrut sa apara tot iarna cum a aparut si Stapanul Inelelor.

      Ah, nu stiu daca ai auzit asta: http://www.bbc.co.uk/programmes/p0169jdc.😄 Tocmai am dat peste ea pe FB🙂

      Comentariu de Niahara | Martie 13, 2013 | Răspunde

      • Wow, multumesc! E grozava inregistrarea. Chiar nu stiam de ea.😀

        Fiindca mi-ai dat link-ul si am ascultat cantecul si fiindca tu esti fan Tolkien – Peter Jackson, mi-am amintit de cantecul lui Pippin din LOTR 2 si de „Misty Mountains” din Hobbitul 1. Ce talent are Jackson de a introduce cantecele astea „vechi” in povestea filmului. Este genial. Ambele cantece m-au impresionat.😀

        Comentariu de sandybook | Martie 13, 2013

      • 😀 Da, Jackson are un talent aparte sa introduca versurile lui Tolkien in filmele sale. Mi-a trebuit destul de mult sa-mi dau seama de unde este cantecul lui Pippin intrucat in roman aparea in primul volum, dar mi-a dat de fiecare data cand am vazut filmul fiori pe sirea spinarii. Nu am putut sa nu fiu impresionata de cum Peter Jackson a luat un cantec care initial era cantat in roman intr-un cadru mai vesel si l-a folosit intr-un cadru atat de intens si de intunecat cum este marsul catre Osgiliath😄

        Cat despre Misty Mountains din „The Hobbit” jos palaria si acolo. De cand am vazut trailerul am ramas masca. Ce m-a impresionat pe mine cantecul in roman, dar in film m-a prins si mai tare. Vocea lui Richard Armitage in acele momente este haunting. ( sincer nu este indicat sa incep sa vorbesc despre Stapanul Inelelor si Hobbitul pentru ca nu ma mai opresc😄 )

        Comentariu de Niahara | Martie 13, 2013

      • Iti apreciez pasiunea pentru scrierile lui Tolkien. Desi se afla de cel putin 10 ani pe lista mea de lecturi obligatorii pe care imi doresc sa le citesc, inca nu am reusit sa fac asta. La programul meu de viata / munca, cel mai tare urasc faptul ca nu ma lasa sa citesc atat de mult pe cat imi doresc.😀

        Comentariu de sandybook | Martie 13, 2013


Lasă un răspuns

