HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

3 x H = House’s Homage to Holmes

Ziua a LIV-a

HL_radiotimesIn diferite postari anterioare am mai facut referire la serialele House MD si Sherlock, identificand cateva asemanari intre ele, dar nu ma asteptam ca acestea chiar sa fi fost constiente si chiar asumate.😀 Totusi, in pagina din revista Radio Times de alaturi este dovada, cuprinsa intr-un articol nostim si revelata tocmai de creatorul serialului House MD, David Shore.

Ca fan al amandurora, ma simt fericita sa vad ca, intr-un fel sau altul, linia primului este continuata, la un alt nivel si in alt spatiu cultural / social, in cel de-al doilea. House si Holmes sunt oameni extrem de inteligenti, dar, vorba lui Lestrade (Sherlock Holmes is a great man, and I think one day he might even be a good one) cred ca i se poate aplica si lui House.😀

EnjoY, and watch Sherlock! You may find that House sounds a lot like Ho(l)me(s)!😀

 

Martie 14, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , , , , ,

2 comentarii »

  1. De la inceput, de cand am vazut primele episoade din House am avut impresia ca personajul lui House se bazeaza pe Sherlock Holmes macar partial, insa nu am stiut ca intr-adevar aceasta a fost si intentia😄 Foarte tare!

    Comentariu de Niahara | Martie 15, 2013 | Răspunde

    • E posibil sa fi simtit si eu asta cand am urmarit House, tot la inceputul serialului, dar cand am vazut primul episod din Sherlock am fost uimita sa constat cat de mult seamana cu House.😀

      Comentariu de sandybook | Martie 15, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

