HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Sherlock + Coffee + Lips + Too-much-imagination = An Explosive Situation

Ziua a LV-a

having a coffee with sherlockVa invit sa serviti cafeaua de maine dimineata in compania lui Sherlock!😀 Cred ca nimeni nu se indoieste ca buzele acestea ii apartin (lui Benedict Cumberbatch). Cum ziceam si mai demult in legatura cu genele lui Sherlock, Cumberbatch isi inzestreaza personajul cu multe atribute fizice deloc de neglijat.😀

EnjoY, and watch Sherlock! You may find that watching him tasting the coffee may be an unforgettable experience!😀

Martie 15, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , ,

4 comentarii »

  1. Oh, doamne! :)) Chiar trebuia sa pui aceasta poza? Inca nu mi-a revenit din ascultatul videoclipului in care recita „Ode to a nightingale” :)) Sunt tare curioasa acum sa ascult „Neverwhere” cand vor pune cei de la BBC episoadele online.

    Comentariu de Niahara | Martie 16, 2013 | Răspunde

    • 😀 ;;) Si mie mi-ar placea sa ascult „Neverwhere”, mai ales ca in distributie am vazut ca mai este un actor care-mi place foarte mult: James McAvoy.😀

      Comentariu de sandybook | Martie 16, 2013 | Răspunde

      • Pe James McAvoy cred ca l-am vazut doar in Cronicile din Narnia 🙂
        Am inteles ca episoadele vor fi online pe BBC Player sau ceva de genul pana pe 29 Martie incepand de maine cand pun primul episod.

        Comentariu de Niahara | Martie 16, 2013

      • Multumesc pentru informatii.😀 Abia astept sa-l ascult!

        Pe James McAvoy l-am vazut in mai multe filme, dar in „Atonement” si in „Becoming Jane” este absolut minunat.😀

        Comentariu de sandybook | Martie 16, 2013


Lasă un răspuns

