HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Watch Sherlock and Get Cumberbatched!

A LX-a zi

Stiu, titlul postarii nu e prea original, dar zice exact ce voiam eu sa spuna.😀 Ideea e ca nu se poate sa urmaresti serialul Sherlock fara sa devii in acelasi timp si fan al lui Benedict Cumberbatch. Cred ca o parte esentiala a farmecului lui Sherlock i se datoreaza actorului care-l joaca atat de credibil, de aceea am hotarat ca postarea de astazi sa-i fie dedicata lui Benedict Cumberbatch.😀 In consecinta, mai jos aveti un interviu cu actorul, prezentat intr-o forma mai originala, care sper sa va placa.😀

Oricum, desi nu este imaginea barbatului perfect, Ben a reusit sa-si atraga cohorte de fane in intreaga lume, lucru pe care el insusi pare sa nu si-l poata explica in niciun fel. Imi place aceasta modestie a lui si, de asemenea, imi place ca nu se lasa luat de val, desi e pe val de cel putin 3 ani.😀

Personal, l-am remarcat prima data inainte de a-l vedea in Sherlock, mai exact in rolul negativ pe care il face in Atonement, unde l-am urat din tot sufletul, ceea ce spune ceva despre talentul lui. Am mai vazut post-Sherlock, Wreckers, Third Star si Parade’s End si pot spune linistita si in mod serios ca a intrat pentru totdeauna in top 5 al actorilor mei preferati din toate timpurile.😀 Si e un club select, dupa parerea mea.🙂

EnjoY, and watch Sherlock!😀 You may get Cumberbatched!😀

P.S.: Are o voce absolut fabuloasa! Pentru a va convinge, cautati pe youtube inregistrarile cu el citind diverse carti (Casanova, noile povestiri despre Sherlock Holmes) sau recitand poeme (Ode to a Nightingale, a lui John Keats – o minunatie).

cumberbatch, short interview

Martie 20, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

