HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Sherlock’s Women

Ziua a LXXVII-a

Numarul asta, 77, imi place teribil, in plus, se pare ca azi blogul meu a implinit 3 ani de cand a fost infiintat. (Foarte tare faza, pentru ca eu nu stiam.😀 Noroc cu cei de la wordpress ca tin cont de asta si te anunta.)🙂 Deci 7 si 3, numerele mele favorite, in aceeasi zi.😀

In alta ordine de idei si, bineinteles, intorcandu-ma la subiectul postarii de azi, probabil ca v-ati gandit ca am luat-o razna cand am ales acest titlu.😀 De fapt, echivocul a fost cautat. Sherlock’s Women se traduce prin Femeile lui Sherlock, dar, in cazul de fata, se refera la Femeile care apar in serialul Sherlock.😀 Iar eu la a doua varianta m-am gandit, dar ma asteptam sa-l interpretati ca in prima tumblr_madiywQm5s1qkpeuro1_r1_250varianta si sa va aruncati un ochi pe-aici.😀 E si asta o strategie, nu?😀

Acum ca am reusit sa va atrag atentia (sper!), le voi prezenta pe cele trei (!) femei care au o importanta deosebita in viata personajului nostru, respectiv

  • Mrs Hudson, draguta lui proprietareasa,
  • Irene Adler, a.k.a. Dominatrix or The Woman, cea pentru care Sherlock are cea mai apropiata atitudine de indragostit pe care am putut-o vedea la el in serial,😀 si
  • Molly Hooper, cea care-i faciliteaza accesul la Morga (buna faza asta cu Morga :D), care este, de fapt, foarte indragostita de el, pare iesita din filmele cu tocilari si, cel mai probabil, este cea care il ajuta sa-si insceneze sinuciderea.🙂

tumblr_m23blyvw5V1r2t4mgo1_500Le las la o parte pe celelalte doua prezente feminine din serial, tocmai pentru ca sunt antipatice, stupide si bagacioase, iar aici ma refer la detectivul Sally Donovan si la ziarista Kitty Reilly.

Cred ca femeile din serial meritau o postare speciala, pentru ca rolul lor este de foarte multe ori ceea ce da sare si piper subiectului unui episod sau chiar vietii tumblr_md7we8jBsI1rffxo0o1_500personajului nostru indragit.🙂

EnjoY, and watch Sherlock! You may understand that Cherchez la femme! is not only a good line in a French movie!😉😀

Aprilie 6, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

