HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Vintage Friendship

Ziua a LXXXIX-a

Imaginatia fanilor nu are limite, iar cazul serialului Sherlock poate fi un excelent model de demonstratie a ceea ce tocmai am afirmat.😀 Sherlock Holmes si dr. John Watson sunt ilustrati mai jos in stilul cameelor, pe fundaluri florale, destul de vesele, in stilul celor create de William Morris, „parintele” artei imprimeurilor textile moderne. Cea de-a treia imagine imi place la fel de mult, continand toate simbolurile serialului asociate coabitarii celor doi prieteni, de aceea mi s-a parut potrivita pentru a fi incadrata de efigiile lui Sherlock si John. Totusi, datorita cromaticii, imaginea centrala pare mai grava si mai trista, dar pentru ca e un soi de sepia, mi se pare si mai misterioasa, in plus, potrivita cu tema postarii.🙂 Cred ca v-am ametit de tot cu atatea detalii.🙂 (Prostul meu obicei de a vorbi prea mult.🙂 Ce sa-i faci, defect profesional si lunga experienta! :)) Va las sa va bucurati de imagini si va astept sa vedeti si postarea de maine!😀

EnjoY, and watch Sherlock! You may become a member of the largest fandom of intelligent people in the world!😀 (Si suntem la fel de modesti ca subiectul admiratiei noastre! :D)

tumblr_mklfg9N4Cg1s2k6xto1_500a2be81501771a7f421df55f35bf10682tumblr_mklfg9N4Cg1s2k6xto2_500

Aprilie 18, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

