HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

The Blind Banker Sherlockisms

A CI-a zi

up sherlockAcum, ca am trecut pragul celor 100 de postari despre Sherlock, simt cumva ca mi-am indeplinit promisiunea, iar postarile pe aceasta tema, de acum incolo, vor avea frecventa pe care mi-o vor permite inspiratia si timpul disponibil.😀 Cand spun asta, incerc sa nu o simt ca pe o dezertare de la a tine spiritul Sherlock-ian treaz pana la transmiterea sezonului 3.🙂 (Se pare ca mi-am luat foarte in serios promisiunea. Aproape ca ma uimesc pe mine insami.🙂 Un lucru e clar: inca nu m-am plictisit de treaba asta, altfel, probabil, as fi dezertat de mult, cine stie din ce motiv, ca, slava Domnului, motive se gasesc intotdeauna, daca stii sa le cauti. ;))

Asa cum (din nou) promiteam sau… propuneam acum vreo cateva zile, o sa continui cu Sherlock-ismele organizate pe episoade.😀 Iar pentru astazi, avem in menu E2S1, adica The Blind Banker.😀

EnjoY, and watch Sherlock! You can’t imagine the great mysteries coming this Autumn / Winter with the III-rd series about the greatest Consulting Detective the world has ever known!😀

tumblr_mf9ydmPboJ1rqnt9wo1_r1_250tumblr_mf9ydmPboJ1rqnt9wo2_250tumblr_mf9ydmPboJ1rqnt9wo3_250tumblr_mf9ydmPboJ1rqnt9wo4_250tumblr_mf9ydmPboJ1rqnt9wo5_250tumblr_mf9ydmPboJ1rqnt9wo6_250

Aprilie 30, 2013 - Posted by | Mad world, Movies, Noutati | , , , , , ,

2 comentarii »

  1. Un alt citat genial din The Blind Baker este, dupa parerea mea, mesajul pe care il trimite Moriarty lui Shan. „Gratitude is meaningless. It is only the expectation of further favours”

    Comentariu de Niahara | Mai 1, 2013 | Răspunde

    • Genial, intr-adevar.🙂 In acelasi ton cu gandirea cinica a lui Mycroft, dar si a lui Sherlock.😀 Chestia cu cine se aseamana se aduna. :))))

      Comentariu de sandybook | Mai 1, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

