HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Sherlock is back, and very much alive

Ziua a CVI-a

Va mai amintiti piesa He’s comin’ pe care o canta Nana prin anii ’90? Parafrazand-o, ar suna cam asa:

He’s coming, / He’s coming, / He’s here, / Have no fear, /

SHERLOCK is back, / SHERLOCK is here!!!! 😀

Stiti cum arata prin filme manifestarile alea de fani innebuniti, care urla ca dementii?😀 Cam asa imi venea mie sa fac atunci cand urma sa vizionez primul episod al seriei 3 a lui Sherlock.😀 (Extrem? – S-ar putea.😀 Ciudat? – Nu prea cred!😀 Cati dintre voi va regasiti in manifestarea asta de entuziasm?😀 )

A trecut ceva timp de cand il asteptam pe marele om sa se intoarca si sa ne incante cu noi aventuri in jungla urbana londoneza (si nu numai). Amin! S-a intors! Nu mai speram sa ajung ziua asta, la cat au fost de taraganate filmarile si toate celelalte. Dar, iata ca 2014 a inceput mai mult decat bine: primul episod al seriei 3 a fost difuzat de BBC inca de pe 1 ianuarie si, evident, imediat piratat. (=))) Stiu, nu-i de ras, dar uneori e singura posibilitate de a te tine in rand cu lumea buna.😀 )

Programul difuzarii episoadelor Seriei 3 la BBC este urmatorul:

  • S3E1: The Empty Hearse pe 01.01.2014
  • S3E2: The Sign of Three pe 05.01.2014 (adica in seara aceasta!😀 )
  • S3E3: His Last Vow pe 12.01.2014

Evident, BBC a promovat Seria 3 inca din luna decembrie 2013, printr-un clip interactiv (chiar este interactiv si il puteti urmari aici) si printr-un mini-episod de mare efect, pe care-l puteti viziona mai jos.😀

Mini-episodul are vreo 7 minute, a fost difuzat in ajun de Craciun si se intituleaza Many Happy Returns, avand tematica sarbatorii, dar stilul lui Sherlock. Daca nu l-ati vazut inca, atunci sa stiti ca o sa va placa foarte tare si merita vazut inainte de a viziona episodul 1 al noii serii, deoarece il pregateste pe acesta.😀

Nu vreau totusi sa inchei inainte de a va mai da un link (aici), spre un clip de promovare a E3S3 His Last Vow, pentru ca pana maine seara am un feeling ca o sa vedem deja E2S3 The Sign of Three, chiar daca BBC nu e in grila noastra curenta de programe tv.😀

EnjoY, and expect the best! Because is SHERLOCK – the greatest… alive (😉 ) detective in the world!

Ianuarie 5, 2014 - Posted by | Movies, Noutati, The rest is... not silence | , , , , , , , , , ,

2 comentarii »

  1. Ce dor mi-a fost de aceste postari🙂 Am vazut si eu primul episod si m-am regasit in descrierea ta inainte sa inceapa. Ba chiar a trebuit sa-i pun pauza de vreo 3 ori in timpul vizionarii, deoarece chicoteam prea tare.

    Comentariu de Niahara | Ianuarie 5, 2014 | Răspunde

    • 😀 am tot vrut sa scriu despre asta imediat dupa Craciun, dar nu mi s-au dat degetele la redactat pana azi, cand am pus piciorul in prag si am zis ca e cazul sa-mi arat bucuria cum se cuvine pentru un fan.🙂 si mie mi-a fost dor sa mai postez cate ceva despre Sherlock.😉

      Comentariu de sandybook | Ianuarie 6, 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

