HocusPocusPreparatusBlog(us)

words, words, words.com weblog

Fortele raului absolut

De curand am facut si eu un pustiu de bine si am citit trilogia Darkest Powers/Fortele raului absolut (Invocarea, Revelatia, Rafuiala), de Kelley Armstrong, publicata de Editura Leda. Imi cumparasem cartile cand au aparut cu Revista Bravo, dar abia zilele trecute le-a venit randul la citit :D. Stiti cum e cu timpul, intotdeauna as vrea mai mult pentru citit, cu toate astea, niciodata nu-mi ajunge :D.

Ma rog, nu asta-i treaba, adica nu aici voiam sa ajung :D. Ci la faptul ca seria chiar mi-a placut. Este plina de intorsaturi de situatie, este alerta, actiunea e bine organizata, are foarte mult suspans, personajele sunt bine dezvoltate, actioneaza verosimil, sunt inteligente si au simtul umorului. Subiectul nu este cine stie ce noutate: experimente genetice scapate de sub control, dar cartea este foarte bine scrisa, nu copiaza actiunea altor scrieri/filme. Per ansamblu, cum ziceam, chiar mi-a placut. Atat de mult, incat sa ma interesez de cartile astea si pe situl goodreads.

Buna idee am avut :D, deoarece astfel am aflat ca autoarea a scris anul trecut (in perioada mai – noiembrie) o continuare a seriei, intitulata Belonging. Textul este un soi de nuvela, contine 11 capitole si un prolog si, cel mai important pentru cei carora le-a placut cartea, este postat pe blogul seriei si inca mai poate fi citit gratuit. Se pare ca ulterior va fi scos de pe blog, probabil pentru editare finala si tiparire. Totusi, pana una-alta, cei interesati isi pot clati ochisorii si zambetele aici, unde se afla textul amintit.

Nuvela prezinta o intamplare care are loc trei luni mai tarziu fata de actiunea finalizata in volumul Rafuiala. Il are in centru pe Derek Souza si este povestita din punctul sau de vedere. Cartile, daca va mai amintiti, erau scrise din punctul de vedere al lui Chloe Saunders. Mie mi-a facut placere sa mai aflu cate ceva despre personajele cartii, mai ales ca mi s-a parut ca autoarea a lasat destul de multe chestii de care s-ar fi putut lega intr-o posibila continuare a seriei. Nu va voi povesti totusi mai mult, pentru ca ar fi pacat sa va stric placerea lecturii :D.

Stiu ca a scris drept continuare seria Darkness Rising, volumele The Gathering si The Calling fiind deja publicate in strainatate, urmand a aparea in 2013 volumul The Rising, dar treaba e ca, din cate am reusit eu sa-mi dau seama din ceea ce am citit despre ele, au alte personaje in centru, nu pe cele din seria Darkest Powers.

Un scurt avertisment totusi pentru cei care doresc sa citeasca seria Darkest Powers: daca sunteti slabi de inima sau aveti sub 12-13 ani, mai bine ori mai asteptati, ori lasati-o balta, pentru ca in carte este foarte mult suspans (n-ai timp sa te plictisesti nicio clipa) si sunt si unele scene cam horror, care v-ar putea da cosmaruri unora dintre voi :D!

Acestea fiind spuse, va las sa cititi nuvela Belonging, pe care nu am postat-o pe blogul meu din respect pentru Kelley Armstrong, care le-a solicitat explicit celor care o vor citi pe blogul Darkest Powers sa nu o publice in alta parte pe internet. Ea a fost draguta si ne-a permis sa citim gratuit ceea ce a scris, lucru pe care putini autori il fac, cred ca ar fi corect sa-i respectam dorinta. 😀

Spor la citit! 😀

Si un bonus pentru fanii pesonajelor Chloe Saunders, Derek Souza si Simon Bae: cateva fanfics gasite de mine pe internet, care prezinta aceste personaje. In titlul imaginii se afla si numele celui care a realizat-o 😀 (acolo unde l-am gasit). Enjoy!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ianuarie 10, 2012 - Posted by | Carti, Noutati, Recenzii | , , , , , , , , , , ,

4 comentarii »

  1. Super tare cartea si tot ce ne-ai explicat ,dar poti sa-mi spui care e blogul ?

    Comentariu de criss | martie 12, 2012 | Răspunde

    • Buna, ma bucur ca-ti place ce-am povestit :D. Daca vrei sa citesti nuvela „Belonging”, atunci trebuie sa apesi pe titlul evidentiat cu albastru in textul meu de prezentare, pentru ca el cuprinde un link direct catre blogul cu pricina. Vezi ca intre timp autoarea a mai postat cate ceva pe blog, deci nu vei mai gasi capitolele direct pe prima pagina, ci abia de pe a doua pagina. Important este ca e tot acolo, inca nu a dat-o jos, asa cum spusese, doar sa cauti cum trebuie :D. Spor la citit!

      Comentariu de sandybook | martie 12, 2012 | Răspunde

  2. imi plac foarte mult cartile invocarea.rafuiala,revelatia…si mias dori foarte tare daca ar aparea partea a patra….pentru ca vreau sa vad ce aventrui mai au Chloe si Derek…si daca o sa mai ii urmareasca grupul Edison….dar esti sigura ca o sa apara macar partea a patra?

    Comentariu de georgi | aprilie 24, 2012 | Răspunde

    • sincer, nu cred sa mai apara partea a patra (prea curand). Si mie imi plac foarte mult aventurile lor. Acum, ca Kelley Armstrong o lasa mai moale cu seria „Women of the Other World”, sper sa gaseasca de cuviinta sa continue seria „Fortele raului absolut”, dar nu am nicio certitudine in acest sens.
      Sper ca ai citit acel material care continua seria, pus la dispozitie pe blogul autoarei. Daca nu, acceseaza link-ul pe care l-am postat in articol si o sa te bucuri de vreo 12 capitole de continuare a aventurilor eroilor seriei. 😀

      Comentariu de sandybook | aprilie 24, 2012 | Răspunde


Lasă un comentariu